EKOTEKA

Why

Rynek drogerii ekologicznych jest teraz równie nasycony, co ilość zielonych szyldów w przestrzeni kilometra.

Dlatego budowanie marki o mocy przebicia wymaga właściwej i konsekwentnej komunikacji. Takiej, która umożliwia satysfakcjonujące wypozycjonowanie teraz i w przyszłości.

Taki rezultat mógł być możliwy dzięki: albo szczęściu, albo Saints.

How

A szczęście Klienta w pojmowaniu Saints jest wypadkową metodologii, narzędzi oraz dobrego gustu.

Siła Ekoteki zrodziła się na samym początku, gdy postanowiliśmy już wtedy pójść o krok dalej.

Zrobić ID dla drogerii ekologicznej w stylu mediolańskich, opływających w luksusie butików. Całość połączyć z mocnym, wręcz przemysłowym przekazem.

What

Wprost z najbardziej onieśmielających bogactwem butików do e-commerce. Tak powstała EKOTEKA. Skład dobra. Skład INCI:

  • idea,
  • naming,
  • claim,
  • webwriting,
  • copywriting ofert,
  • gwiezdny pył,
  • wegańskie cuda,
  • UX writing,
  • content strategy,
  • koncepcje kreatywne.

Za design i mnóstwo wspaniałych pomysłów odpowiadało jak zawsze cudowne BISONSTUDIO.


11.Think Legal

NEXT CASE