Why
Rynek drogerii ekologicznych jest teraz równie nasycony, co ilość zielonych szyldów w przestrzeni kilometra.
Dlatego budowanie marki o mocy przebicia wymaga właściwej i konsekwentnej komunikacji. Takiej, która umożliwia satysfakcjonujące wypozycjonowanie teraz i w przyszłości.
Taki rezultat mógł być możliwy dzięki: albo szczęściu, albo Saints.
How
A szczęście Klienta w pojmowaniu Saints jest wypadkową metodologii, narzędzi oraz dobrego gustu.
Siła Ekoteki zrodziła się na samym początku, gdy postanowiliśmy już wtedy pójść o krok dalej.
Zrobić ID dla drogerii ekologicznej w stylu mediolańskich, opływających w luksusie butików. Całość połączyć z mocnym, wręcz przemysłowym przekazem.
What
Wprost z najbardziej onieśmielających bogactwem butików do e-commerce. Tak powstała EKOTEKA. Skład dobra. Skład INCI:
- idea,
- naming,
- claim,
- webwriting,
- copywriting ofert,
- gwiezdny pył,
- wegańskie cuda,
- UX writing,
- content strategy,
- koncepcje kreatywne.
Za design i mnóstwo wspaniałych pomysłów odpowiadało jak zawsze cudowne BISONSTUDIO.