Why
Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. Niezbędne w życzeniach, jak i życiu każdego z nas.
Tego pierwszorzędnie dostarcza enel-med. Plasująca się na pierwszym miejscu w znaczącym rankingu Forbes Poland’s Best Employers 2022 firma z branży medycznej.
Premiera nowej odsłony aplikacji enel-med zbliżała się wielkimi krokami. Potrzebne było stworzenie komunikacji, która skutecznie dotrze do wszystkich pacjentów.
How
Za pierwszy etap pracy niepodważalnie uznaliśmy badania empiryczne. Odpaliliśmy apki i sprawdzaliśmy, pisaliśmy uwagi, pytaliśmy.
Testy doprowadziły nas tam, gdzie leżą największe bolączki Odbiorcy. W rezultacie za priorytet postawiliśmy praktyczność.
Tak powstały materiały – key visual, claim, plakat, film i ulotka –równie intuicyjne i rzeczowe, jak sama aplikacja.
What
1600 placówek partnerskich. 700 000 obsługiwanych pacjentów.
Wszystko w 1 aplikacji.
Zdefiniowanie wspólnego klucza komunikacji dla różnych form przekazu było wyzwaniem wymagającym.
I szczególnie satysfakcjonującym.
Dzięki temu powstały:
• key visual,
• ulotka,
• plakaty,
• film promocyjny.
Wszystkim: na zdrowie!