Saints. to agencja nowego formatu. Butikowa i łącząca najnowsze osiągnięcia naukowe z zakresu neurobiologii, kognitywistki z praktyką marketingową.

Jesteśmy doktorantami w zakresie nauk kognitywnych i językoznawczych oraz wykładowcami akademickimi (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, AkademiaGórniczo-Hutnicza). Bierzemy udział w międzynarodowych projektach badawczo-naukowych. Tu nic nie jest dziełem przypadku.

Chcesz konkretu? Potrzymaj nam KTRy.

Copywriting

Webwriting, ux writing, USP communication, human / product / user / brand oriented communication, audyt copywriterski, SEO copywriting, content marketing, integrated communication, storytelling, storytelling ideas, content strategy, koncepty kreatywne, naming, brand tone of voice.

Design

Webdesign, prezentacje, plakaty, identyfikacja wizualna, BTL, corporate identity, branding, app design, print design, opakowania

Usługi digital

ePR, strony WP, strategia produktu / marki, UX/UI, SEO, digital consulting, strategia digital, wireframing & prototyping user experience, responsive developement, strony i aplikacje mobilne, aplikacje natywne, e-commerce, gamification, CMS

Media Społecznościowe

Konkursy, komunikacja, promocje sprzedażowe, działania wizerunkowe, kampanie zasięgowe

Komunikacja? Oni wiedzą, co robią, po co to robią i jak to zrobić.

Bartek Kozłowski, Dyrektor artystyczny Onet

Reprezentowaliśmy Polskę w Cannes i mamy na kontach najważniejsze nagrody takie jak KTR.

Nie wiesz od czego zacząć? Daj nam znaka – wyślemy Ci brief. Po prostu odpowiesz na kilka prostych pytań.

Silnie uzależniające stężenie kreatywności.

Agnieszka Bielecka, Snickers brand director

Nigdy nie będziemy wspierali naszą wiedzą oraz doświadczeniem sprzedaży futer, produktów mięsnych oraz medycznych, których działanie nie jest potwierdzone naukowo. Odmawiamy także działań niezgodnych z naszym reklamowym poczuciem odpowiedzialności za jakościowy marketing tj. pisania zapleczówek, precli.

Dziękujemy za wyrozumiałość.