- Klient: PMI Happy Parents
Why
Bycie rodzicem i rozwijanie kariery zawodowej nie powinno się wykluczać. Bezdyskusyjnie.
Philip Morris, jako pionierska marka w zakresie tworzenia empatycznych i równych środowisk pracy, udowadnia to za pomocą programu Happy Parents.
Ma on na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i spokoju rodzicom zatrudnionym w PMI. Tak przyszłym, jak i obecnym.
To rzecz godna rozgłosu. I takie było zadanie Saints. Stworzenie kampanii EB, która poinformuje o tym mieszkańców Warszawy i Krakowa.
How
Początkiem każdego projektu w Saints jest gruntowny do bólu research. Od tego się zaczęło.
Na warsztat wzięliśmy standardowe opinie o pracujących rodzicach. I pokazaliśmy, że z Philip Morris wszystkie te stereotypy można wystrzelić na księżyc.
Bo kiedy ma się mądrego i empatycznego pracodawcę, można robić to, co jest najważniejsze dla każdego z nas. Robić swoje.
Zamiast stocka zorganizowaliśmy casting w PMI i wybraliśmy kilku fantastycznych rodziców obu płci. Osoby, które robią kariery w międzynarodowej firmie i pozwalają sobie wchodzić na głowę kilkulatkom. Dzięki temu całość była faktycznie autentyczna i pozytywna.
What
Narzędzia:
- kampania OOH i inhouse,
- nośniki w centrach miast i na pojazdach komunikacji miejskiej,
- wysyłki do rodziców z listami od PMI.
I efekt najważniejszy: totalny entuzjazm pracowników.
Zobaczyć kumpla na plakacie z PKiN w tle? Czytać, że swoja firma dba o rodziców podczas stania w korku?
Działo się na mailach.
Dom mediowy: True Story Media.