- Klient: Philip Morris international
- Dom mediowy: Performance Media
Why
Philip Morris International wyszedł naprzeciw młodym, ambitnym i pełnym pasji absolwentom finansów, biznesu, ekonomii i rachunkowości.
Jak?
W ramach PMITrainee stworzył pierwszy tego typu pilotażowy program w Polsce. A zaczęło się od działu Finance Controlling. Sami więc rozumiecie, że musiało być… grubo, głośno i na bogato.
How
Za skutecznością komunikatu przemawia precyzyjność. Należy wiedzieć, do kogo się mówi. Po to, aby możliwie poznać swoich Odbiorców: ich bóle, motywacje i upodobania.
Te dane przesądziły o decyzjach, które zapadły w zachodnim skrzydle siedziby Saints. Kreacja uznała: film! To jest to!
Tematyka filmowa była wyjściem dla superlekkiego i jednocześnie treściwego przekazu. Miała wpadać w oko, wywołać emocje i zyskać uwagę tych, na którym zależało nam najbardziej.
Billboardy na mieście, ulotki filmowe, citylighty i podstrona na stronie karier zalśniły w pełnym blasku reflektorów.
What
Na start intensywny brainstorming. Po to, aby móc następnie przejść przez kolejne etapy, wykorzystując narzędzia:
- human-oriented communication,
- copywriting,
- UX writing,
- kampania OOH, inhouse, online i BTL.
Pokazaliśmy, że Philip Morris daje ogromne możliwości rozwoju swojej kariery. Że to miejsce,
w którym wszystko jest możliwe.
Właśnie tu i właśnie teraz. Mission: is possible!
Philip Morris – nieźle to nakręciliśmy. Dzięki.