- Klient: Philip Morris International
Why
Philip Morris w Polsce rozpoczął budowanie swojej marki pracodawcy. Zbiegło się to w czasie z gigantyczną transformacją tej 8. korporacji świata. Z firmy produktocentrycznej staje się ona klientocentryczna, a dzięki m.in. IQOSom uwalnia świat od dymu tytoniowego.
To wszystko wymagało stworzenia zupełnie nowego stylu narracji, wprowadzenia bliskiej człowiekowi tonalności komunikacji i przede wszystkim — języka.
How
Grubo.
Najpierw zebraliśmy wszystkich uczestników projektu i zaprezentowaliśmy nasze podejście: komunikacja bezwzględnie humanocentryczna i PROSTY język. A potem pisaliśmy. Pisaliśmy. Pisaliśmy.
What
Strona karier PMI w Polsce jest pokazywana na całym świecie jako wzorowa.
Po tym projekcie zaczął się dla nas Dzień Dziecka: realizujemy dla PMI kampanie onlinowe, offlinowe, wewnętrzne, quizy, mailingi — całe mnóstwo projektów, które ciągle… nas jarają, jak pierwszy Marlboro wypalony w licealnej toalecie (przed liceum nie było nas stać na Marlboro).