Wszystko OK, ale co to oznacza dla Ciebie?

Nasi Klienci szanują inteligencję swoich Odbiorców. Dlatego zamiast tworzyć reklamy budują strategie komunikacji.

Razem z nami nasycają swoje marki unikalnym i atrakcyjnym dla odbiorcy przekazem.

Dzięki temu ich marki mają moc budowania ze swoimi odbiorcami relacji opartych na tym, co najważniejsze. Na prawdzie, autentyczności i wartościach.

Relacji, które rezonują latami.

AMEN

Anna Wojciechowska / Think Legal

Nie wierzyliśmy, że to, co mieliśmy w głowach, mogło zostać napisane, dopóki Saints. tego nie zrobiło.

Anna Wojciechowska
Think Legal

Eliza Kubiak / MuFo

Uwielbiam z nimi pracować – ich energia jest nie do porównania z niczym i nikim.

Eliza Kubiak
MuFo

Piotr Luty / OE Industry

Pracuję tylko z najlepszymi. Dlatego od lat pracuję z Agą i jej zespołem, którzy w copywritingu są bezkonkurencyjni. A prywatnie bardzo lubię Agnieszki dystans do siebie.

Piotr Luty
OE Industry

Jacek / SUPERMENU by Ann Lewandowska

To jest copywriting, który który lubię – totalnie skoncentrowany na moim celu.  

Jacek
SuperMenu by Ann Lewandowska

Sebastian Wojna

TO JEST COPYWRITING! Saints. robicie to dooobrze.

Sebastian Wojna
Multikino

Karolina Dutkiewicz

Ogromna świadomość biznesowa. Jeszcze się nie spotkałam z tak świadomym i mądrym podejściem do komunikacji marketingowej.

Karolina Dutkiewicz
Philip Morris

Yiannis Gavrielides

If advertising is a rock’n’roll of business, than Starzyńska and her Saints. are Keith Richards.

Yiannis Gavrielides
Covve

Maciek Zamorski

Ferrari copywritingu.

Maciek Zamorski
Codewise

Daniel Wahl / Kościelisko

Energia, pracowitość, rzeczowość i gigantyczna wiedza. To w Saints. lubię!

Daniel Wahl
Kościelisko

Karolina Bogdan / EKOTEKA

Agnieszka i jej team nie odpuszczają tak długo, aż efekt będzie fantastyczny. Szanuję.

Karolina Bogdan
EKOTEKA

Co możemy dla ciebie zrobić?