Why
Dieta i jałowe sałatki to skojarzenie idące w przeszłość. I słusznie.
W propagowaniu zmiany czynnie uczestniczy Ania Lewandowska. Tworząc markę diety pudełkowej -SuperMenu. Wyróżnia ją bogactwo wariantów, składniki
z pierwszej półki i zgodność z holistyczną filozofią żywnościową Ani.
Niezbędnym stało się dotarcie z tym przekazem do Odbiorców.
To zadanie powierzono Saints.
How
Tworzenie tekstów na stronę to prawdziwa sztuka. Wyzwaniem było maksymalne skondensowanie przekazu w stosownej do czytania ilości słów.
Co zrobiliśmy?
Dla wszystkich diet przygotowaliśmy specjalną tabelę. Każdą opisaliśmy zgodnie z parametrami: USP, target i insight, czyli motywacja do sięgnięcia po dietę.
Następnie dane zostały twórczo przekształcone w docelowy tekst. Użyliśmy języka konwersacyjnego – takiego, który zawiera wiele zwrotów do odbiorców. Było to konieczne, ponieważ opis zawsze wynikał z indywidualnej motywacji każdego potencjalnego Klienta.
Całość uzupełniliśmy unikalnym przekazem dotyczącym specyfiki diety.
What
Od excelowskiej precyzji na początku do finalnych komunikatów.
Tych narzędzi użyliśmy:
- język konwersacyjny (zwroty do Odbiorcy, krótkie zdania, pytania),
- tonalność komunikacji w obszarze archetypów marki,
- język korzyści,
- spersonalizowane CTA.
Powstały do każdej sylaby przemyślane komunikaty współpracujące z tożsamością SuperMenu. A Odbiorcy doskonale zdają sobie sprawę z siły, jaką ma właściwie dobrana dieta.